saraclik.blog.ir

راهنمای کامل کسب درآمد از اینترنت در خانه

saraclik.blog.ir

راهنمای کامل کسب درآمد از اینترنت در خانه

saraclik.blog.ir

با من همراه شوید تا در خانه بدون داشتن تخصص خاصی اقدام به کسب درآمد کنید
تمامی روشهای کسب درآمد قبلا توسط خودم امتحان شده و بهترین روش ها را برای شما قرار داده ام.

راهنمای کسب درآمد

شنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۶:۱۲ ب.ظ

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بهترین کار دنیا این است که در خانه بمانیم و با کمترین زحمت بیشترین درآمد را داشته باشیم خیلی ها مثل خود من تخصص خاصی برای کسب درآمد ندارند و اهل کار کردن برای دیگران واهل چشم گفتن به دستورهای دیگران نیستند.

من برای این که بتوانم در خانه درآمد کسب کنم راه های بسیاری را امتحان کردم و در اینترنت ماه ها تحقیق کردم و بسیاری از آن مسیر ها را تا مراحلی طی کردم ولی  اکثر این روش ها نیازمند گذاشتن وقت بسیار زیاد و با درآمد بسیار پایین بودند تا اینکه من با سایت های کلیکی آشنا شدم و فهمیم که در این سایت ها بدون داشتن تخصص خاصی میشود به درآمد بسیار خوبی رسید.

کسب درآمد

سایت کلیکی چیست ؟

سایت کلیکی رابطی بین آگهی دهنده و آگهی بیینده است که این سایت ها مبلغی از آگهی دهنده میگیرند و به ازای مشاهده آگهی مبلغی به بییننده آکهی میدهند (که در اینجا من نقش آگهی بیننده را ایفا کرده و بدون تخصص خاصی اقدام به کسب درآمد می کنم.)

 

روش های کسب درآمد از سایت های کلیکی ؟

راه های گوناگونی برای کسب درآمد از سایت های کلیکی وجود دارد که شامل:

  1.  کسب درآمد کردن از کلیک کردن روی آگهی ها و مشاهده کردن آن
  2.  کسب درآمد کردن از گرفتن زیر مجموعه مستقیم و گرفتن حق بازاریابی

    (یعنی شما افرادی را با لینک های  بازاریابی خود به این سایت ها معرفی کنید)

  1.  کسب درآمد از خریدن زیر مجموعه اجاره ای (برای افرادی که توانایی جذب زیر مجموعه مستقیم را ندارند یا اینکه تمایل به کسب درآمد بسیار بالایی را دارند.)
  2. کسب درآمد کردن از طیق سرمایه گذاری کردن در سایت و خریدن سهام های عرضه شده در سایت که دارای سود بسیار خوبی می باشند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۶
سارا کلیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی